Slagalica marketing
Slagalica marketing

Slagalica marketing pristup

Konverzije

Maksimalne konverzije dostižu se nagrađivanjem korisnika. Za adekvatnu nagradu u igri, korisnici će rado pogledati video, posetiti sajt, registrovati se, aktivirati uslugu...

Brand Awareness

Brand awareness postiže se kroz brendiranje pojedinih delova igre i ubacivanje oglašavača u sam kontekst igre. Na taj način oglašavač postaje sastavni element aplikacije.
Slagalica marketing
Mobile

SLAGALICA VESTI - BANER

Oglas se prikazuje kao Slagalica vest, koja u sebi sadrži naslov, sliku i kratak opis. Na ovaj način igrači doživljavaju oglas kao sastavni deo igre čime se postižu nekoliko puta bolje performanse od klasičnih iskačućih oglasa.
*U kombinaciji sa Slagalica vaučerima click conversion dostiže vrednost preko 50%.
*Kreative za baner možemo uraditi zajedno kako bi bio u duhu igre. Npr. možemo prikazati našu Sovu (logo igre) kako koristi vaš proizvod ili uslugu itd…
Web & Mobile

SLAGALICA VESTI - VIDEO

Oglas se prikazuje kao Slagalica video vest. Za odgledan video igrač dobija nagradne tokene uz poruku da mu te tokene poklanja oglašavač. Uz video je moguće podesiti naslov i kratak opis do 80 karaktera.
Primer: Kompanija XYX vam poklanja 40 tokena! Odgledajte video i preuzmite nagradu.
Slagalica marketing
Slagalica marketing
Mobile

BRENDIRANJE BANERIMA

Footer aplikacije je brendiran na početnom ekranu i u igrama Slagalica (sastavljanje reči od zadatih slova) i Kviz znanja. Baner nema rotaciju i prikazan je tokom čitave sesije korisnika. Baner vidi više od 80K jedinstvenih korisnika po danu sa više od 120K dnevnih sesija. Prosečna duzina sesije je 25 minuta.
Web

BRENDIRANJE BANERIMA

Zaglavlje, leva i desna strana aplikacije su brendirane banerima na svim ekranima aplikacije tokom čitave sesije korisnika. Prosečna dužina sesije je 25 minuta. Minimun 16K sesija sa preko 8K jedinstvenih korisnika po danu.
Slagalica marketing
Web & Mobile

BRENDIRANA PITANJA

U igri Kviz jedno ili više pitanja mogu biti na temu brenda ili kompanije oglašavača.
* U footeru aplikacije može da stoji baner oglašavača.
Web & Mobile

BRENDIRANA ASOCIJACIJA

Sadržaj i rešenje Asocijacije mogu da budu na temu oglašavača. Npr, rešenje asocijacije može biti ime brenda ili kompanije oglašavača.
*Neotvorena polja asocijacija mogu da budu brendirana logotipom oglašavača. U trenutku kada se polje otvori logo se menja tekstom polja.
Slagalica marketing
Slagalica marketing
Web & Mobile

BRENDIRANA KOMBINACIJA

U igri Kombinacije umesto sove stoji logo oglašavača čime on postaje sastavni element igre. Igrajući se sa logom oglašavača, igrač dešifruje zadatu kombinaciju. Preko 100K jedinstvenih korisnika u toku dana rešavaće kombinacije koristeći logo ogašavača.
Web & Mobile

SOCIJALNE MREŽE

Objava na Facebooku i Instagramu promoviše proizvod pred Slagalica zajednicom koja broji više od 850 hiljada pratilaca na socijalnim mrežama (Facebook - 820K+pratilaca; Instagram - 30K pratilaca). Prednost objave na društvenim mrežama je to što će je videti i oni igrači koji možda u toku same kampanje ne igraju igru.

POKLON VAUČERI

Vaučeri se najčešće kombinuju sa Slagalica vestima (video, slika, tekst) i poklanjaju se igračima nakon izvršene akcije na strani oglašavača: poseta sajtu, registracija, kupovina, aktivacija usluge…
Vaučeri se dobijaju u digitalnoj ili štampanoj formi .
Digitalni vaučeri se mogu dodeljivati automatski nakon izvršene akcije.
Slagalica marketing

KONTAKT

Kako bismo napravili najbolji marketing plan za vaše potrebe i sastavili kompletnu ponudu, molimo vas da popunite formu ispod, a mi ćemo vas kontaktirati.

    Ime i prezime
    E-mail
    Napomena